Breakfastparty – Ontbijtmanden aan huis geleverd!
Bestelling
Bestellen van uw ontbijt-, brunch- of eender welke mand kan heel eenvoudig via onze webshop. Moest er toch iets onduidelijk zijn of niet lukken kunnen wij u altijd telefonisch bijstaan.
Als u uw bestelling via onze website geplaatst heeft, kijk dan altijd goed na op fouten. U blijft als klant verantwoordelijk voor de bestelling die u aan ons doorgeeft. Merkt u in uw bevestigingsmail een foutje op, dan kan u ons telefonisch of via mail contacteren en kunnen wij dit onmiddellijk aanpassen.
Merken wij een eventueel foutje (in adres of bestelling) pas op bij levering en dienen wij bijvoorbeeld de levering te doen op een ander adres, kunnen wij hiervoor een extra kost aanrekenen (met een minimum van €10).
Zorg daarom ook dat u op de dag van de levering ‘s morgens tijdens onze leveringsuren bereikbaar bent op het door u doorgegeven telefoonnummer, voor moest er een probleem zijn. Indien wij zowel bij de begunstigde als bij de besteller geen reactie krijgen, nemen wij de bestelling terug mee en dient u deze zelf te komen ophalen NA AFSPRAAK (in Wommelgem of Borsbeek) – 0472/82 10 74 (Stephanie Martens).
Krijgen we na meermaals contact opnemen alsnog geen gehoor en verder op de dag ook geen reactie meer, vervalt de bestelling en hebben zowel de besteller als begunstigde geen recht op een terugbetaling, alsnog op een nieuwe bestelling.
Betaling
Indien u bij uw bestelling kiest voor overschrijving, hou dan rekening met enkele dagen vooraleer we uw bestelling definitief kunnen inboeken. Indien tussen de bestelling/betaling en levering minder dan 3 dagen is, gelieve ons dan een betalingsbewijs door te mailen. Zo kunnen wij uw bestelling tijdig verwerken en inboeken.
BNP BANK – Give a Party BV
IBAN : BNP BE18 0019 0769 5865
BIC : GEBABEBB
BTW : BE0766 675 726
Levering
Wij leveren alle ontbijt-, brunch- en High Tea manden tussen 8u-10u ‘s morgens. Het is mogelijk om bij uw bestelling een voorkeur uur door te geven, maar wij kunnen hier helaas niet altijd rekening mee houden, aangezien we niet overal op het zelfde tijdstip kunnen leveren.
Wij zijn dan ook niet gebonden aan het uur dat u als klant opgeeft. Indien u een gerichter uur qua levering wil, kan u ons altijd de avond voordien vanaf 19u een sms’je of mailtje sturen en dan kunnen wij u een iets gerichter uur doorsturen.
GRATIS LEVERING in Borsbeek, Wommelgem, Boechout, Lier, Vremde, Mortsel, Deurne, Borgerhout, Schoten, Schilde, Wijnegem, Ranst, Hove en Edegem.
Betalende leveringsgemeentes :
€ 7.5 extra : Lint, Kontich, Wilrijk, Aartselaar, Merksem, Ekeren, Berchem
€ 12.5 extra : Kapellen, Brasschaat, Brecht, Zoersel, Kessel, Zandhoven, Pulle, Pulderbos, Duffel, Sint-Katelijne-Waver, Hoboken en Antwerpen (2000)
Staat uw gemeente hier niet bij en wil u toch graag een mand bij ons bestellen, neem dan even contact op via mail info@breakfastparty.be
Annuleringen
Annuleren of verplaatsen van uw bestelling kan tot 48u voor de dag van levering. Bij tijdig annuleren/verplaatsen, worden er geen kosten aangerekend. U kan uw bestelling verplaatsen naar een andere leveringsdatum. Annuleren van bestellingen die reeds ingeboekt zijn, is ook mogelijk, maar wij doen geen terugbetalingen van reeds betaalde bedragen. We geven een waardebon gelijk aan de waarde die uw bestelling van de ontbijtmand heeft. Deze waardebon is tot 1jaar na datum uitgifte te gebruiken of te innen op onze website.
Annuleren of verplaatsen binnen de 48u voor de dag van levering, is helaas niet mogelijk. Er zal geen waardebon gegeven, noch een terugbetaling.